Saturday, January 08, 2005

دو کلوم حرف حساب

Hi امت شهید پرور
...امت شهيد پرور سلام خوبين همتون!! اگه نيستين هم به درک .

اول از همه ببخشين يه چند وقتی اینجا نبودم , غير از مساله گشاد بازی و اینحرفا که بصورت ژن موروثی در خاندان مابوفور يافت ميشه مساله وجدان بود , وجدانی که همه ما تو اين دور و زمونه نامردي نا مردمي , تو دوره ايکه ملت بکون سفيد احترام ميذارند نه به موي سفيد, و واسه يه آدامس همديگه رو ميفروشن, به نحوی يا يه جورايي بگا داديمش.
..این چند وقت جز سولاخ موش چالکردن تو اینترنت کار شاقی نکردم , تنها کشف اينجانب در اينمدت يافتن يه سري سوال وجداني بود که جوابشون به عقل نخود وزن من نرسيدهيچ , بدجور هم منو گوزپيچ کرد.سوالايي که اگه جواب درست وحساب نداشته باشندحداقل درست و حسابي اند.این چند وقته با خودم کلنجار میرفتم داشتم بهمين وجدان وجدانا فکر ميکردم که ما واسه چی خوبیم آخه اصلا ما واسه چی زند ايم؟؟؟...
آقا دم شما گرم ,الحق والانصاف يه سريها هستندهم خوب مينويسند هم حرف حسابی دارند بزنند, يه وبلاگ راه انداختم که يه ذره حرف بزنم بلکه آروم بشم اینهم گفتن نداشت از این به بعد هم ميدمش دست يه نفرديگه, ایناي هم که من تفت ميدادم ميدونم که زر مفت بود اماحداقل واقعيت بود ,حرف دل خودم بود,اگه اينجا هم خودمو خالي نکنم کجا تخليه کنم؟ بقول بعضيها اينجايه مستراح عقده گشاييه, پس خوش دارم که خودمون رو اينجاتخليه کنيم .
ميخوام حالا ازامت شهيد پرور و فرهنگدوست ووطن پرست ایرانی بگم ,از ایرانی که همه ماها خودمون رو براش جر ميديم و بعضی وقتا آمپر مي چسبونيم براش , پياز داغشو زياد ميکنيم .
اول از همه چی ميخواستم يه چند تا فحش آب نکشيده بار ملت عزيز و شهيد پرورکنم که نميدونم اصلاً واسه چه خوبيم واسه چی ما زنده ايم .آقا ريديم به اصناع بشر , ادعامون هم فیها خالدون عالم و آدمو پاره کرده.اول از همه خودمو فحش ميدم و جد و اباد خودمو که جزيی از این ملت بر فاک رفته هستيم , حيف نون ميگم به فک و فاميل خودم که جز توليد مثل هنری نداشتند و بعد از اون دست مریزاد ميگم به ملت بر فاک رفته و هميشه گوسفند در صحنه که آمادگی خودشون رو واسه ميمون شدن در صحنه هميشه نشون دادند, نمونه گوسفند و ميمون شدن در این ملت شهيد پرور زياده اصلا اپيدمی شده ,
و اصلا هم ربطی به فصل و سال و ماه نداره و کسی هم نميدونه چرا
ملت شهيد پرور جو ميگرتشون و چرا فرضيه تناسخی داروين فقط تو
این ملت يهو خودشو نشون ميده ,
يه روز ميرند , شيرينی ميگيرن پخش ميکنند يا تو خونه کوفته بار ميزارند, بافتنی ميبافند, اینا همه واسه کون نشوری مثل آقای هخا.آقا مرحبا واقعا خودتون رو ک... کردين هخا رو سوراخ ک.. , ببخشين بد دهن ميشم اما بد جور ريدين به قافيه بد جور نااميدم کردين.
يه روز هم عکس آقا رو ميبينند تو ماه گويا فضانوردان در ماه ريده بودند.موندم حيرون تو کار این امت ناندرتال.اون از المپيک تون که بابا ايول اومدين ريدين. جای اینکه ورزشکارمون بزنه دهن اون اسراييلی رو سرويس کنه,ميکشه کنار که دل و کون ملت مظلوم خودمون و هم ملت کشور تازه استمناء يافته فلسطين استعمالی رو بيشتر بسوزنه , اون يه ذره ابروتون رو هم رضازاده خريد ولي يه چي رو سر در نيوردم چرا اون شناگر آمريکايي تنهايي ۴ تامدال رو درو ميکنه بدون گفتن ياابوالفضل وحضرت عباس؟بعد هم اينقده مثل ما تو بوق و کرنا نکردن,فیها خالدون عالم و آدمو پاره کنن .
اون هم از روز 16 اذر و روز دانشجو که دانشجومون بياد ورداره بجاي 4 تا سؤال پدرو مادردار از اون رئيس جمهور بی خايه بکنه و برينه بهش که آخه خاصيتت توي این 8 سال چی بوده , بجاش مظلوم نمايی ميکنه .اون مرتيکه هم در مياد ميگه این منم که طلبکارم از ملت. در واقع خيلی محترمانه ميرينه به همه امت شهيد پرور.
آخه اي ملت فول کسميخ و جواد سيستم۰ من به چه چيز شما افتخار کنم از غيرت وعرق ملي که به فاک رفته دفاع کنم عرق ملي که خلاصه ميشه توي۱کلمه (Arabian Gulf (خليج عربی)) نقشه موسسه نشنال جغرافي که همتون غيرتي شدين و بمب گوگلي درست کردين!! اينور انور لينک دادين اسمي مثل Arabian Gulf (خليج عربی) رو نذاشتين تو گوگل سرچ بشه , اوکي دم همتون جيز , والا غيرتن واسه اون مردم محروم وبدبخت حاشيه جنوب خليج فارس چه گوهي خوردين؟کدومتون بجز چندتايي ازمحروميت وفقرناحيه جنوب نخ قرقره کردين از مردمي که خون دادند واسه وجب به وجبش , هميشه هم دار و ندارشون رو به تاراج بردند , اومدين دفاع کنين ؟؟چرا تخم نکردين اعتراضي در حد همين پتيشن در پيتي و۴تا وبلاگ سيکيم خياري , از آب خوردني که مردمش ندارندو دادشون بگوش من وتو رسيد راه بندازين؟يه نفر آدم توي شماهاپيدا شد بگه حالا که خودتون رو دارين جر ميدين واسه نقشه جنوب ويک اسم نقشه (Arabian Gulf (خليج عربی))چراواسه درياي خزري که سهم ايران هپلي هپو شد دو در شد رفت غيرتتون گل نکرد که خشتکشون روسرشون بکشين؟ عيار نفتش کم بود يا از خاويارش خوشتون نميومد؟
آخه شما که تنبون پاتون نيست ديگه زور ميزنين حيثيت وآبرو رو کجاتون وصله کنين؟
من هر چی از شخصیت و غیرت و عرق ملی که به فاک دادین بگم عین این میمونه که داری واسه الاغ معادله دیفرانسیل حل میکنی. ای حیوونای انسان نما, یه کم دور و برتون رو نگا کنین, چیزی دیگه مونده از دست بدین ؟ وجدانا اگه یک اپسیلون از غیرت مردم اکراین رو داشتین میشد بهتون امیدوار موند اما ....مردم نون لياقتشون رو ميخورند.
حیف کونشو ندارين دو هفته برين تو خيابون وايسين که خودتون واسه خودتون تصميم بگيرين و سرنوشتتون رو خودتون رقم بزنين. مثل گوسفند هميشه بايد بالا سرتون باشند واينه که يک سري کون نشور به اسم مستراح طلب, اسهال طلب وغيره...که کونشون هنوز گهيه براتون تعيين تکليف کنند.
اينه که هرروز تو سرتون ميزنند, خوردتون ميکنند و هرچي دارين ميکشن بالا وآرغشو توصورتتون ميزنند وشما هم چون ذاتا گوسفندين واونجا هم قانون جنگل, اينه که براتون عقده ميشه و به جاي اينکه خشتک اوني که چوپونتونه سرش بکشين, سر زن وبچه وضعيفتر از خودتون خالي ميکنين يا تا دسته تو کته دوست رفيق وآشنا ميکنين و هم باز دم از غيرت ميزنين!!اگه دروغ ميگم همين مانيتور..
از آبروي نمونده و غیرت به فاک رفتتون بگم و سنگشو به سينه بزنم که واسه يه اسم عربين گلف ريده ميشه تواحساساتتون اما از حراج دخترهاي ايراني تو دوبي کسی تخم نمیکنه حرفشو بزنه , همتون هم ماشالله هم تخم دارین هم غیرت. از هزینهای شلنگ تخته ای که واسه افتتاح یه فرودگاه 2 میلیارد تومن خرخور میشه اما تو همون مملکت امام زمان 20 نفر کارتون خوابش تو یه شب از سرمامیمیرند و جز 4 تا دانشجو کسي نمياد پتيشن وسايت راه بندازه, کسي هم تخمش نیست پس کي اینارو بشما قزبيطهاي نون نرخ روز خور حالي کنه...
شما شاسکول های حیف نون, فقط بگين لطفا آخه واسه چي زنده اين؟هان واسه چي؟؟

18 نظر:
Anonymous Anonymous در ساعت 4:46 AM، نوشته...

گفتم: که هستی و از کدام نسلی؟
گفت: جوانی از نسل آزاد!
گفتم: اسمت چیست؟
گفت: تو شناسنامه حسین, اما مایکل صدام می کنند.
گفتم: چرا مایکل؟
گفت: دوست دارم, جدیده, امروزیه
گفتم: نام حسین را کی برات انتخاب کرده
گفت: مادر بزرگم, خیلی پیره.
گفتم: نام حسین تو را به یاد چه چیزی می اندازد؟
گفت: گریه و زاری و دو روز تعطیلی!
گفتم: حقیقت حسین همین است؟پس چرا سیاه پوشیدی!
گفت: دوستانم همه سیاه پوشیدن!
گفتم: چطور عزاداری می کنید؟
گفت: من ارگ می زنم!
گفتم: از اسلام چی می دونی؟
گفت: چیزایی مثل مسجد و روضه و گریه
گفتم: نشانه اسلامت چیست؟
گفت: تو شناسنامه ام با خط زیبایی نوشتن.
گفتم: مذهب چی؟
گفت: یعنی چی, مسلمونم دیگه!
گفتم: از فرهنگ چی می دونی؟
گفت: منظورت آثار باستانیه!
گفتم: و خیلی چیزای دیگه!
گفت: فرهنگ ما خیلی قدیمیه. ما چیزای جدیدی می خواهیم.
گفتم: چه چیزهای جدیده؟
گفت: رمانهای عشقی, جاز و رپ ....
گفتم: جلال آل احمد کیست؟
گفت: نمی دانم شاید یکی از میادین میوه فروشی در تهران.
گفتم: از فرهنگ غرب چی می دونی؟
گفت: خیلی چیزها, آزادی روابط دختر و پسر و مد, لباس و مو
گفتم: دیگه چی؟
گفت: فیلمهای جذاب, شوهای خارجی و محبت به حیوانات
گفتم: علم و تکنولوژی چی؟
گفت: با پول میشه تکنولوژی را خرید اما عشق رو نه!
گفتم: از قیل از انقلاب چی می دونی؟
گفت: می گن مردم تو رفاه کامل بودن!
گفتم: چه کسانی اینها رو می گن.
گفت: بابام, مامانم, دایی هام, همه...!
گفتم: دیگه چی می گن؟
گفت: می گن مردم خیلی آزاد بودن!
گفتم: دیگه چی می گن؟
گفت: از جنسهای آمریکایی, از خود آمریکایی ها و محبتهایشان!
گفتم: از کاپیتولاسیون, حق توحشها, مستشارهای نظامی چی؟
گفت: برای خدمت کردن به ما اومده بودن!
گفتم: از فسادها , مشروب فروشیها ... چی؟
گفت: فساد یعنی چی, مردم آزاد بودن!!
گفتم: از شکنجه ها, اعدامها, تبعیدها چی؟
گفت: خیلی هاش دروغه, اگر هم بوده برای کسب قدرت بوده.
گفتم: از انقلاب چی می دونی؟
گفت: منظورت میدون انقلابه, نوار و عکس جدید, از اونجا می گیرم.
گفتم: از جنگ, شهدا چی؟
گفت: شلوغی, ویرانی, کشتار
گفتم: از رزمندگان چی می دونی؟
گفت: می گن جزوات کنکورش عالیه!
گفتم: حرفت تو زندگی چیه؟
گفت: این دو روز دنیا را باید عشق کنیم, باید خوش بگذره.
گفتم: چه وقت به آدم خوش می گذره؟
گفت: وقتی آدم آزاد باشه!
گفتم: آزادی یعنی چی؟
گفت: یعنی اینکه من هر کاری که عشقم کشید انجام بدم!
گفتم: هر کاری حتی قتل و تجاوز؟
گفت: البته کمتر پیش میاد ولی ممکنه!!
گفتم: چرا گفتی دو روز دنیا؟
گفت: خب هر چی هست تو همین دو روزه دیگه.
گفتم: پس آخرت چی؟
گفت: کی اومده از اونجا!
گفتم: نظرت در مورد ازدواج چیه؟ گفت: نیازی نیست خودم رو زندانی می کنم همه چیز فراهمه!!
گفتم: چرا زندانی؟
گفت: خوب آدم محدود میشه, ولی بعد از چهل سالگی بد نیست!
گفتم: در مورد خانواده, پدر, مادر چی میگی؟
گفت: فقط تا هیجده سالگی!
گفتم: بعد از اون چی؟
گفت: رهایی.
گفتم: از هنر بگو.
گفت: فقط سینما آن هم نوع هالیودیش!
گفتم: از ورزش بگو!
گفت: فقط فوتبال اون هم بایرن مونیخ
گفتم: دیگه چی؟
گفت: از تیپ باتیستوتا خوشم می یاد.
گفتم: بزرگترین آرزوت توی دنیا چیه؟
گفت هجرت!
گفتم: از کجا به کجا؟
گفت: از اینجا به اروپا یا آمریکا!
گفتم: هدفت؟
گفت: عشق و حال
http://rasanic.com/namaz/

 
Blogger سیامک در ساعت 9:03 PM، نوشته...

های
عزیز خسته نباشی
خیلی با نمکی
میدونی که عقل مسلمون ها تعطیله. حقیقت تو کلشون نمیره باید به کونشون کرد
در هر صورت موفق باشی
سیامک
گزارش به خاک ایران

 
Blogger Behzad در ساعت 12:56 PM، نوشته...

chera e mailamo javab nemidi....??

 
Blogger Behzad در ساعت 12:57 PM، نوشته...

majbor shodam inja benevisam

 
Anonymous minab در ساعت 4:43 AM، نوشته...

:)

 
Blogger سیامک در ساعت 7:54 PM، نوشته...

عزیز
نوروز بر شما فرخنده باد. امیدوارم سال نو نیز همچنان پُر و پیمان بنویسید
دوستت دارم

 
Anonymous Anonymous در ساعت 12:07 PM، نوشته...

کسی که فقط بلده فحش بده هنرش خراب کردنه نه ساختن برای اینکه زحمت میخوادوما اهل زحمت کشیدن نیستیم.همیشه تقصیرارو گردنه بقیه میندازیم وخودمون منزههیم.صد ساله دیگه همین آشه وهمین کاسه!؟هیچ کس بی عیب نیس ولی مهم اینه که قبول کنه عیب داره.یه روزی همه به ایستگاه آخر میرسیم بخوای نخوای باید پیاده بشی ولی نگاه کن پشت سرت چی باقی گذاشتی.خدا رو دوس داشتن یعنی اینکه همدیگه رو دوس داشته باشیم.بدون خدا زندگی لطفی نداره.اگر نمی سازی دستکم خرابتر از این نکن!

 
Anonymous Anonymous در ساعت 12:09 PM، نوشته...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
Anonymous Anonymous در ساعت 5:22 AM، نوشته...

hi dear
that was funny man.
melate bar fuck rafte .. in dige mareke bod , koli khandidam . movafagh bashi good luck man. :)

 
Blogger Behzad در ساعت 8:58 AM، نوشته...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
Anonymous mehdye-mouod در ساعت 9:00 AM، نوشته...

بله حق با شماست کسی که این کامنت رو ("کسی که فقط بلده فحش بده هنرش خراب کردنه نه ساختن برای اینکه زحمت میخوادوما اهل زحمت کشیدن نیستیم." )زحمت کشیده و نوشته بهش حق میدم حرفت درست اما ایا شما واقعا میدونین که من هنرم فقط بقول شما فحش دادن بوده.?? و یه چی رو هر چی زور زدم نتونستم بفهمم که دوست داشتن خدا یا نداشتنش در انسان بودن چه دخلی داره ? من به چشم خودم دیدم کسانیکه یه ذره به وجود خدا اعتقاد نداشتند اما انسان بودند و از من مسلمان اونهم از نوع ورژن شیعه اثنی عشرش انسان تر و با فهم و کمال تر.
فکر هم نمیکنم مذهب و اعتقاد یا فرهنگ کسی رو نشونه رفته باشم و یا بقول شما قصد خراب کردنش رو داشته باشم چه بسا اون ملت یا اون مخاطب من بایدشعورو ذهنیت پایینی داشته باشه که با حرفایه من که اصلا عددی به حساب نمیام خراب بشه و یا تحقیر بشه. حرفایه هم که زدم میدونم به اندازه یه شورت مامان دوز نمیارزه اما اگه فقط تونسته باشم واسه یه لحظه هم شده مخاطبم رو به فکر بندازم کلاه خودم رو میندازم بالا .
و جان کلام اینکه انسان بودن وداشتن شعور و اخلاق در نزد من ازاعتقاد داشتن و بالیدن به خدایی که بقول بر تراند راسل " چرا دلايل وجودش را اينقدر ضعيف آفريده است!" ارزشمندتره .

 
Anonymous Anonymous در ساعت 4:25 AM، نوشته...

read your blog, think you'd be really interested in this website

 
Blogger ttpw9imvg88 در ساعت 5:31 AM، نوشته...

Are you stuck in a job that is leading you on the path to no where?
We can help you obtain a College Degree with classes, books, and exams
Get a Genuine College Degree in 2 Weeks!
Well now you can get them!

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

BA, BSc, MA, MSc, MBA, PHD,

Within 2 weeks!
No Study Required!
100% Verifiable

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

These are real, genuine, They are verifiable and student records and
transcripts are also available. This little known secret has been
kept quiet for years. The opportunity exists due to a legal loophole
allowing some established colleges to award degrees at their discretion.


With all of the attention that this news has been generating, I wouldn't
be surprised to see this loophole closed very soon

Get yours now, you will thank me later
Call this number now (413) 208-3069
We accept calls 24 hours a day 7 days a week.

 
Blogger whoami123 در ساعت 2:24 PM، نوشته...

.
We work like a horse.
We eat like a pig.
We like to play chicken.
You can get someone's goat.
We can be as slippery as a snake.
We get dog tired.
We can be as quiet as a mouse.
We can be as quick as a cat.
Some of us are as strong as an ox.
People try to buffalo others.
Some are as ugly as a toad.
We can be as gentle as a lamb.
Sometimes we are as happy as a lark.
Some of us drink like a fish.
We can be as proud as a peacock.
A few of us are as hairy as a gorilla.
You can get a frog in your throat.
We can be a lone wolf.
But I'm having a whale of a time!

You have a riveting web log
and undoubtedly must have
atypical & quiescent potential
for your intended readership.
May I suggest that you do
everything in your power to
honor your encyclopedic/omniscient
Designer/Architect as well
as your revering audience.
As soon as we acknowledge
this Supreme Designer/Architect,
Who has erected the beauteous
fabric of the universe, our minds
must necessarily be ravished with
wonder at this infinate goodness,
wisdom and power.

Please remember to never
restrict anyone's opportunities
for ascertaining uninterrupted
existence for their quintessence.

There is a time for everything,
a season for every activity
under heaven. A time to be
born and a time to die. A
time to plant and a time to
harvest. A time to kill and
a time to heal. A time to
tear down and a time to
rebuild. A time to cry and
a time to laugh. A time to
grieve and a time to dance.
A time to scatter stones
and a time to gather stones.
A time to embrace and a
time to turn away. A time to
search and a time to lose.
A time to keep and a time to
throw away. A time to tear
and a time to mend. A time
to be quiet and a time to
speak up. A time to love
and a time to hate. A time
for war and a time for peace.

Best wishes for continued ascendancy,
Dr. Whoami


P.S. One thing of which I am sure is
that the common culture of my youth
is gone for good. It was hollowed out
by the rise of ethnic "identity politics,"
then splintered beyond hope of repair
by the emergence of the web-based
technologies that so maximized and
facilitated cultural choice as to make
the broad-based offerings of the old
mass media look bland and unchallenging
by comparison."

 
Blogger edgibson3682530509 در ساعت 8:11 AM، نوشته...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

 
Blogger k1ox40lqt در ساعت 9:56 PM، نوشته...

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

 
Anonymous Anonymous در ساعت 1:11 PM، نوشته...

Blaming the society or nation is not a solution to the issues you are concerned with. We have a great culture that can be led to prosperity. What you are pointing out as issues with the Iranians are common in every culture. It is the nature of human beings to seek the easy way out or to try to do less and ask for more. That is how we became inventive and came up with tools and later technology.

They only have a more robust system, that channels the social characteristics of humans in that culture to positive and prosperous results. Our culture in general encourages education and we do have great heads on our shoulders. We just do not have the right pathways to prosperity so we resort to violence and pointing fingers to others.

Name calling and angry remarks will not solve any problems. We need to see what led great nations who prospered from zero to becoming such powerful nations. Hating them will not change anything. Using their experience and techniques as guideline may shed light on our individual and social changes of habits.

 
Anonymous Anonymous در ساعت 3:46 AM، نوشته...

Hi,nice to meet you.
I'm Shinji from Japan.

We are running the blog called "Topics from 192 countries",where people from all over the world introduce their country.

URL: http://topics192.com/

I'm appreciated if you visit our blog and join us.

Regards,
Shinji

 

Post a Comment

<< صفحه اصلی